mandag 3. oktober 2011

Pøbelpus og helgesus!

Idag blir det litt om mye og mye om litt. Som vanlig.

Var ute å gikk med Baltoen min istad. Hadde vært helt greit det, om da min kjære pus kunne forstått at HAN har det best hjemme. Den gang ei. I det siste har pusen bestemt seg for at han skal være med oss på tur. Noe som virkelig tester nervene til ho mor. Katten har da ikke vett på å passe seg for 4-hjulingene og nærmest bare fryser i veien når de kommer.... ba for livet hans utallige mange ganger bare på veien hjem idag. Så turen til meg og Baltoen blei ikke så lang som ønske, i fare for at kattepuseidioten min ikke  kom hel hjem. Neste gang tar jeg katten i bånd også så jeg i det minste kan røske han vekk fra bilene.... akk og ve. Blir ille nervøs av det her jeg.

I helga gjorde jeg en god gjerning også. Kjørte ei venninne helt opp til Rælingen så hu kunne hente bilen sin. Dette var da ETTER at jeg hadde hatt "plast-party" (Tupperware) hjemme hos meg. Dro rundt 2300 på kvelden og hjemme igjen 0315 ett sted. Er glad for at telefonen ikke ringte på lørdagen for å si det sånn. Hadde vakttelefonen i helga nemlig. Så i teorien var jeg jo på jobb fram til klokka 1400 på lørdag xD Vel hjemme fra tur skulle jeg da bare for infoen sin skyld sende melding til kjærst om at jeg var kommet trygt hjem fra tur. Noe i svime skrev jeg en sms,,,, og sendte den,,,, bare ille synd den da kom til min venninne jeg nettopp hadde kjørt! Å kjæra non! Oppdaga det jo =P Men noe sent da kan man si =P Så det fikk jeg høre idag på jobben. Vel vel. Tenker som så at det kunne jo vært verre =P Meldingen ble uansett kopiert og videresendt så kjærst fikk faktisk meldingen han SKULLE ha til slutt han og. Det å være snill på fredag ga meg tydeligvis god karma på resten av helgen.

Lørdag var det nemlig tid for det jeg gleder aller mest til hele uken. Nemlig det å få dra til min kjære. Før jeg da dro avgårde skulle jeg få en aldri så liten overraskelse. Det som igrunn var en helt vanlig status på tryneboka endte opp i en utrolig fin kveld! Min venninne kommenterte nemlig på min status. Jeg derimot skjønte ikke hva hun mente. Etter litt spurte hun om vi ikke sku dra på kino. Jeg er fryktelig glad i kino så merket lysten min til det var stor, men blakk som jeg er så måtte jeg spørre kjærst ettersom han faktisk da måtte legge ut for oss. Så sa til henne at jeg skulle høre med han om dette. Så jeg spør han naturligvis, på sms, sia han er på jobb. Rekker å sende denna meldinga før hun skriver tilbake til meg og avslører en sak... Min kjære hadde faktisk planlagt å ta med meg på kino idag!!! HAN hadde faktisk spurt de om de ville være med oss sia de handlet i butikken hvor han jobber og møtte på han. Rekker såvidt å komme over beskjeden før han ringer og sier det hun nettopp sa.... "Faktisk var det jeg som spurte om DE ville være med" sa han. Jeg klarte ikke stoppe og le =D Blei så glad og overrasket at jeg bare smålo gjennom hele lille samtalen vi rakk og ha før jeg dro og han måtte tilbake på jobb. Vel fremme hos min kjære blei de mat ute og kino med min kjære venninne og hennes forlovede =D Så på Jhonny English.En så dårlig film at den rett og slett var morsom. Må like Mr. Bean en del desverre for at denne filmen skal være morsom. Men igjen. Hvilken grunn har jeg da til å klage. Var midt i blinken for meg xD Lo masse jeg! Venninna mi og forresten =P Vi satt der og knegga av de samme tingene og stort sett var vi de eneste i salen som lo på de bestemte plassene også xD Etter kino dro min kjære og meg hjem til min venninne og henners forlovede. Vi gjør kort prosess på det og kaller det venneparet =D Her blei vi sittende til klokka 0200 på natta og skravle og spise snop. Var utrolig koselig og håper det gjentas fort!!! Var i mine øyne en suksess!!! Som kan bli enda bedre!

Søndagen var en rolig dag. Slappet bare masse av. Spiste god frokost med kjærst. Snakket masse om ting som forhåpentligvis skal skje om ikke så aaaaaaltfor lenge og tok livet med ro. Var en tur i butikken og fikset litt før vi dro til ei venninne og hentet noe Tupperware jeg hadde bestilt fra henne også. Så hepp! Brått hadde vi ringt litt rundt og vi fikk besøk av to kompiser. Så imens gutta preika og gjorde istand PS3 til spilling fiksa jeg lasagne til oss med salat og krydderbæggiser =D Gutta holdt nesten helt kjeft under middagen så regner med det ikke smakte så helt for gæli xD Spiste ferdig og jompa oss ned i sofa og stoler og inntok spill-posisjonen. Skal innrømme at jeg var skikkelig elendig xD Men det gjør ikke noe. Syns det var moro og øvelse gjør jo mester ikke sant? =D

Og før jeg visste ordet av det var det brått natta og kroken på døra og brått mandag....og her siter jeg da. Med pc på fanget, katten ved siden av meg og en trøtt og mett hund på gulvet. Merker at jeg alerede gleder meg til helgen igjen. Da ser jeg nemlig personen som nå i snart ett år bare har sjarmert meg mer og mer og som hele tiden viser meg hvordan livet kan være. Hvor bra det kan være. Hvordan kjærlighet kan være. Hvordan alt er.....og ting er...i mine øyne...helt utrolig....HAN er utolig! Og jada =P HAN veit det =P Er da mulig jeg har nevnt det til en en gang...eller to xD Snakker om han så må jeg bare akkurat idag få si hvor STOLT jeg er av han. Han jobber og står på som bare det og stiller virkelig opp så godt han kan for de som trenger han. Nå trenger jobben hans han ekstra og han tropper opp! Kjenner MAAAANGE som ikke ville gjort halvparten av det han har gjort for sin arbeidsplass, så må si at det beundringsverdig det han gjør og jeg er så stolt! Flinke flinke du <3 Du imponerer til stadig!

Før jeg sier natta slenger jeg med ett bilde av pusen min. Du vet. Han som ikke har vett på å passe seg for ting som kan være over middels potensielt farlig....


Ha en fortsatt god kveld alle sammen =D
Klem fra MissRisan

1 kommentar: