mandag 26. september 2011

Flotters!

Dagen idag har vært ganske nær optimal. I alle fall så optimal den kan bli etter tingenes tilstand.

Fikk den gleden av å våkne opp ved siden av min kjære idag. Kan ikke få sagt hvor mye det betyr for meg. Så må bare igrunn si at det var helt herlig. Er jo faktisk ikke hverdagskost. Sto opp og var over middels våken, kjørte kjære min sin ned på jobb og satte snuta mot min egen jobb. Du vet. Den en time unna han sin xD
Mens jeg og voffen kjørte hjem satt jeg i bilen og tenkte masse. Sang gjorde jeg og. Ikke det at noen av de tinga er så viktig. Kom meg hjem omsider. Spiste frokost og koste med dyra før jeg dro på jobb. Var hjemme en time før jobben begynte, så hadde all verdens med tid.

På jobb skjedde det ikke stort da. Gikk i samme gamle tralten. Men lagde ting jeg sjelden pleier å lage idag. Nemlig butterdeig. Skal vel sies at det ikke er min favorittoppgave, men den må gjøres, og om jeg får si det selv syns jeg resultatet blei skikkelig bra til å være produsert av ingen ringere enn meg selv xD

Vel hjemme var det å spise litt til før man hoppet i treningstøyet og kjørte til treninga. Hadde gått og gledet meg i hele dag på jobb så kom meg vel nesten ikke ut i bilen fort nok. Det å parkere bilen på FSC var ett mareritt....men merkelig nok overlevde jeg denne gange og =D Fikk trent masse og jeg kosa meg glugg ihjel! Så,,, om man ikke er altfor gækk etter jobb i morgen så blir det kanskje litt trening da og =)

Så dere.... fikk noe helt ypperlig idag! For litt siden bestilte jeg meg en joggebukse fra impulSiv. Den kom nemlig i posten idag! Har gledet meg noe veldig til å se resultatet ettersom jeg har fått være med på å bestemme litt hvordan den skal se ut selv. Sist jeg bestilte noe fra denne utrolig flinke jenta fikk jeg en "onepiece". Den kom jeg med ønsker om hvordan skulle se ut med motiver, bilder osv. Resultatet DA var bare helt utrolig! Skal si jeg har brukt den "onepiecen" mye. God å ha på også er den jo meget personlig ettersom man har fått fikse litt på designet sitt selv =D Så forventningene nå var ikke akkurat lave. Snarere tvert imot =P Så når pakken min da lå i postkassen idag kunne jeg nesten ikke få åpnet den fort nok. DER var den....buksa....første jeg tenkte var..."herregud så skjønn æææææ" =D Den var så søt at jeg kunne spist den opp! Så visste hva JEG skulle ha på meg etter treningen og en dusj altså. Nemlig fine fine buksa! Skal legge ut bilder av "onepiecen" og joggebuksen samt nettadressen til impulSiv =DSå kan dere selv se hva denna jenta klarer å få til med litt stoff, tråd, en dose kreativitet og enda mer stoff xD

Må forresten fortelle dere en liten episode fra helgen. Klarer liksom ikke helt å få det ut av hodet mitt. For det første blei jeg vippet litt av pinnen, og for det andre fikk jeg føle barns kjærlighet virkelig stort på kroppen =D
Var i barnebursdag til to av onkelbarna til min kjære. I alt er det 6 onkelbarn han har. Med lille sjarmtrollet av en sønn var det 7 barn i alt.....10 om du teller med de 3 barna til hans kusine igjen. Nesten med en gang jeg kom blei jeg hoppet på av Yngste gutten. Han lekte med meg hele tiden. Klatret litt, snakka og det som hører med. Derifra kom mellomste jenta og skulle leke. Også helt greit, for ho er bare helt utrolig skjønn. Derifra gikk det egentlig slag i slag. Etter middagen fikk jeg slappet litt av før jeg brått blei kidnappet igjen. Denne gangen for å danse med barna inne på ene lekerommet. Der inne er jeg sikker på det var hundreogførti grader varmt xD Føltes i alle fall slik. Kjæra non så varm man ble. Slik går det når man lar ungene få velge hver sin gang hva neste dansetrinn skal være og resten må følge etter xD
Fra dans gikk man til litt prat og snakk med barna på stua....det var HER det artige kom... En herlig jente på 8 kom og snakket med meg. Skal prøve å gjengi litt at samtalen slik jeg husker den, for må innrømme, som sagt, jeg blei litt satt ut... xD
Lille jente: Kan ikke du være bli kjærste med onkel, så kan du bli tanta mi?!
Meg: Vil du jeg skal bli tanta di?
Lille jente: JA!
Meg: Men lille venn, vettu, jeg ER faktisk kjærsten til onkel. Visste du ikke det?
Lille jente: Nei, men er duuuuu??
Meg: Ja det er jeg.
Lille jente: Skal dere gifte dere da?
Meg: Kanskje det. Det vet jeg jo ikke, men kanskje en dag. Det må onkel og jeg finne ut av etterhvert det.
Lille jente: Åja, jeg håper dere gifter dere en gang, for atter da blir du tanta mi på ordentlig!
Meg: Ja vel, men hvorfor vil du jeg skal være tanta di da?
Lille jente: Fordi du leker med oss barna. Du er ikke som de andre voksne som bare prater med hverandre.Du leker litt med oss også du. Det er gøy!
Meg: Så koselig sagt av deg. Men du vet. Det er sånn jeg er. Liker å leke med barn jeg vettu. Har alltid syns det er gøy å leke. Og når man blir voksen har man bare godt av å leke litt innimellom, så man ikke glemmer hvordan det er å være liten.
Lille jente: Åja. Men du? Har du hatt baby i magen før?
Meg: (noe paff og forundret) Nei det her jeg ikke....
Lille jente: Hvorfor ikke? Vil du ikke ha baby? Hvorfor har du ikke baby?
Meg: (tenke tenke). Vel, jeg har ikke hatt mulighet til det. Får å få baby bør man være sammen med noen man er veldig veldig glad i. Og jeg har ikke vært sammen med noen som jeg  har vært veldig glad i og hatt lyst til å få baby sammen med. Men kanskje en dag får jeg det. Det er slik man ikke veit enda.
Lille jente: Men du kan få nå!
Meg: Å? Kan jeg det?
Lille jente: JA! Du har jo onkel!
Meg: Ja det er sant. Men husker du at jeg bor litt langt borte? Onkel bor jo her. Er det ikke lurt at man bor sammen når man får baby da?
Lille jente: Jo, det var sant det. Men du kan jo bare flytte? Du kan bo med onkel også kan dere gifte dere og få baby. Så kan du bli tanta mi. På ordentlig...!

Her smelta jeg så ille at jeg bare måtte  se på henne og de store vakre øynene hennes og si at vettu hva lille venn. Du er skjønn du! Også ga vi hverandre klem xD Herifra gikk vi rett til å spille stigespill xD Det er ikke bare bare å spille med to 4-åringer, en på 7 og en på 8...og meg da xD Men moro var det =D Rakk akkurat å spille ferdig før vi måtte dra faktisk. Lovlig sent blei det og. Var ikke hjemme med lillegutt iseng før klokka ti på kvelden eller no. Men moro var det, og det var bursdag. Så får gå for denne gang xD

Så nå dere! NÅ skal dere få se den flotte buksa mi!

Flott sort bukse med rosa ribb, cupcake på venstre skinke (bildet tatt i speiliet) og iskremlommer foran =D

Onepiecen min! En Evanescence onepiece! Sort med rød ribb (tror je g det heter) og spiss "alvehette" med en "e" dinglene i lua =D





Det her er bare noe av hva kjære Siv klarer å trylle frem =D Nettsiden henner er som følger:


Ta en tinn! Er verdt det! Brått har du handlet halvparten av julegavene dine her vettu ;)

Med det takker jeg for meg i kveld og ønsker dere en fantastisk kveld videre.
Her skal det sees "push" på nrk3 og "læxen" med pusen og boffen =D

Ha en fin kveld alle sammen =) 
Klem MissRisan

3 kommentarer:

  1. For et koselig blogg-innlegg, sitter her å smiler! For en fantastisk herlig niese typen din har <3 Smeltet helt av henne jeg også!

    Og tusen takk for masse skryt, kan jo leve på det en hel måned :D <3

    SvarSlett
  2. Aaaaw! Herlige lille jenta daaa =D Barn er herlige! =D Og tøffe buksa! Og onepiecen såklart! den har jo jeg prøvd til og med =P

    SvarSlett
  3. SIV: Bare koselg! All skryt er vel unt til deg! Så lev på det sålenge det måtte vare du ;)

    HEIDI: Mulig har du prøvet onepiecen,, men ikke buksa! DEN MÅ du forøverig bare teste.. DEN og xD

    SvarSlett