tirsdag 18. oktober 2011

Dreads! og annet skøy =D

Så er høsten her..
Våknet idag til en storm stor som alle hauger og regn....
Dro på jobb klokken 0500 idag og trodde nesten veggene sku rase ned...blåste nesten gjennom de og jeg blåste nesten bort.
At høsten er her og at vinteren er rundt hjørnet merkes og litt på humøret.
Man bruker lengre tid på å våkne om morgenen, man blir fortere trøtt på kvelden og humøret og formen er litt uggene om hverandre. Så fremover blir det å finne litt mer en trening for å få opp energien og humøret! Hva? Det veit jeg ikke enda men får bare se hva jeg får til.

I helga derimot var jeg hos min kjære pappa og hans alltid blide og søte fru =D
Var kjempekoselig. De hadde ett selskap hvor man fikk pølse i lompe og masse kake etterpå xD Må si det var orginalt xD Jeg hadde bakt kake og en bunch cupcakes, tante hadde mekka ei kake (som var helt nydelig) og mammaen til pappas fru hadde kanelsnurrer =D Har bare en ting og si....MMMMmmmm!

Min kjære bror og meg i kakekø på kjøkkenet til fattærn =D
mmmmm! Verdens besteeeeee!


Ser noen hva jeg har i håret?????

Ikke?

Det er dreads!!!! Før på dagen, sånn ca klokka 10 på lørdag morgen svippet jeg oppom kjære gode Prinsessa for å få dreads! Var superspent på resultatet!!! Ikke tok det så lang tid å få de satt inn heller....tok vel 3 kvarter kanskje å få fiksa hele håret. Blei så kult! Fikk mange kommentarer i selskapet og de som kommenterte syns det var kult =D Tok ett bilde rett etter Prinsessa var ferdig med å sette opp og ett da jeg kom hjem før jeg dro videre til fattærn min sin :) Sånn så det ut =D

Sett fra rette vinkelen =D Fikk låne blomst i håret av Prinsessa =D


fra andre vinkelen xD
Må si jeg er rett så fornøyd med resultatet =D

Min kjære og jeg blei hos fattærn og frua til søndagen =D
Fikk en god frokost før det bar rett ut og skifte over til vintersko på kjærrene våra =D Så mens gutta skrudde og kåla så endte vi jentene opp med å ta imot dekka, vaske de og pakke de vekk =D Jaggu koselig det og, slik fellesfiksing av biler. Bikkjene fløy rundt og leka mens vi to-bente surra rundt.

Etter litt fiksing av biler tok min kjære og jeg en gåtur før vi dro tilbake til han. Der blei det litt fiksin på jobben hans før vi åt en liten middag og prata. Merker jeg liker det å sitte å spise middag sånn alene med han og bare prate litt, sånn bare oss.... Merka man trengte det, for rett etterpå bar det videre på filmkveld til en kamerat og han sin kjære igjen. Så blei plukka opp av to kamerater som sku være med og satt kursen mot målet.... Rakk såvidt å komme inn døra før Pirates of the caribbean rulla over skjermen og enkelte lo mer enn andre xD Tross det jeg har hørt om filmen syns jeg den var helt ok. Men som enkelte vet,,, så lenge jeg bare får se litt jhonny depp og captein jack sparrow så er jeg mer enn fornøyd =P 

Da filmen var ferdig dro vi hjem hvert til vårt igjen.... skjønner ikke helt hvor denna tida fløy for før jeg visste ordet av det så satt jeg i bilen på vei til jobb med hunden baki en tidlig mandag morgen....

Hatt en bra helg du? Hva har du gjort? 

Klem MissRisan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar