torsdag 15. september 2011

Feriegjesten som dro

Idag flytta feriegjesten min, pusen Møffin, ut. Han fant ut at Balto ikke var så kul likevel og gikk over ett par veier til ett blått hus og fant ut at der ville han bo. Siden folka der ville ha han så sa eieren og jeg at det var helt ok =) Så da håper vi han får all den kjærlighet og omsorg han krever og får det heeeeelt supert =D

Lurer på om det er ett tegn xD

Haha. Godt man aldri veit.

Lillebroren min har kommet inn på skole nå også. Oppi møre xD Folkehøyskole. Så håper han får det bra, stabilt, artig og klarer å leve livet på rett vis etter detta året =P  Lykke til lillebrutters =)

Ellers er det mye rart som skjer om dagen. Veit ikke helt hva som skjer fremover og merker nerver og alt annet er på høygir. Har egentlig ingen stor grunn til det men er nå sånn likevel xD Fikk greie på hvorfor hodet mitt ikke funker som det skal også. Så takk til legen sin for det. Balto er hjemme igjen også, som nevnt. Det er koselig det!!! Savna lillegutteboffen sin masse. Hjemme er ikke helt hjemme uten han. Vakre voffen.

I morgen er det mario-kveld med mafia-jentene. Det skal bli moro. Blir rett og slett tre M`er...mat, mario og moro xD Føler på meg det kan bli litt sent, men det får duge. Lørdagen håper jeg av hele mitt hjerte at jeg kan dele med kjærsten...finne på noe så lørdagen varer lenge siden søndagen kommer til å bli en kort affære sia nattjobbing skal ødelegge for det.... Men slikt blir det penger av og de må man like.

Var flink og trente på FSC på tirsdagen også. Fikk nytt program av en instruktør der nede. Med masse styrke! Likte det kjempegodt og jeg ble naturligvis over middels skikkelig støl i låra!!!! Kan ikke gå normalt enda jeg og det er snart fredag xD Sku sett meg gå i trapper nå. Det er ett syn i seg selv :P Men samma kan det være. Gleder meg til mandag for da er det ny økt klokka 3 =D Prøve å gå litt lengre på tredemølle og avslutte med litt cross-trainer =D Gleder meg fryktelig masse veit jeg =D Enda bedre blir det når man etter hvert får se resultater =P

Hva har du gjort siste dagene? Planene fremover? Del gjerne =D

Klem fra MissRisan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar