søndag 18. september 2011

Hvor pokker blir helga av?

Ja du leste riktig....hvor pokker blir helga av?
Jeg skjønner ingenting. Den rekker jo såvidt å begynne før en ny uke kommer og angriper deg bakfra...
Merker jeg aldri er godt nok utrustet for slike bakholdsangrep...

Fredagen bare forsvant som i ett blunk. Litt jobb først etterfulgt av mafia-aften med film, middag, dessert og preik. Lørdagen derimot...fikk den til å gå noe saktere.
Henta min kjære som jeg alltid gjør uttpå ettermiddagen. Dro hjem til meg, slappa av litt, dro ut og spiste og hilste på kinoen før vi dro hjem igjen. Utespisingen våres endte med at vi fikk gratis pizza, nachos og rømmedressing. Eneste vi betalte var brusen. Grunnen til dette var simpel.... de hadde rotet bort vår bestilling og vi fikk ikke noe mat før det hadde gått en time nesten... vi kom halv 9... bestillingen som ble glemt ble tatt kvart på ca... 5 på halv 10 kommer en kelner og lurer på om vi har det bra,,, stakkaren finner ut av vi ikke har fått noe mat og vips,,, gratis pizza etter mye leting bak disken etter bestillingen som forsvant. Grei kompensasjon forøvrig det. På kinoen så vi en herlig film. Friends with benefits. DET er en film jeg må kjøpe når den kommer på dvd. Vil se den fler ganger! Vel hjemme igjen etter å ha irritert seg hele veien hjem over folk uten refleks fant man sofaen og roen.... like etterpå fant man senga. Herlig...

Bortsett fra at brått var det søndag. Rakk såvidt å lage frokos, slappe av litt, se film og lade middag og spise den før det var å kjøre det flotteste jeg veit om hjem igjen..... måtte kjøre tidlig for han skulle innom jobben sånn midt i kvelden og jeg skal på jobb igjen midt i natta. Hurra..Nei. Faktisk ikke. Merker jeg gleder meg til den dagen det blir litt forandringer. Liker ikke dra fra denne flotte sjelen jeg. Kjennes ut som jeg svelger minst 20 steiner hver gang jeg drar vekk og turen hjem blir egentlig litt på måfå. Tankemenneske som jeg er sitter jeg bare å tenker hele veien hjem samtidig som jeg synger etter musikken på spilleren. Åssen jeg brått havna i gårdsplassen har jeg ofte ikke helt peiling på... som sagt.. kjører på måfå. Eller autopilot, som det også kalles.

Nei nå får jeg ta kvelden.Skal opp midt i otta for å jobbe og merker at det å sovne i seg selv nå kan bli ett prosjekt i seg selv. Er da hæren døtte meg ikke trøtt for en femmer,,,,ikke en 20-kroning heller om du sku tru det =P

Hva har du gjort i helgen? Hva syns du? Skulle helgen kanskje hatt en dag til?

God natt.
Klem fra MissRisan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar