torsdag 1. september 2011

Dikt om...meg xD

Nå sitter jeg og ler så jeg nesten detter ut av sofaen.

Grunnen til det kjære deg som leser er at jeg har ett stk venninne som kjeder seg noe fryktelig på jobb.
Hun bestemte seg for å brått gjøre noe produktivt. Endte opp med å sende meg meldinger. Noe som igjen
resulterte i ett helt utrolig artig dikt xD Det bare MÅ jeg legge ut her =D Syns nemlig det var så bra!
Godt det ikke står på fantasien til kjære vennen min sin i alle fall xD

Here goes:

Kaia er ei jente med mye futt og smil.
Da ho var yngre hadde ho en litt unik stil.
Fletter , farger du store min tid.
Selvom stilen kræsja var ho like blid.

Kaia ble voksen og stilen ble kul.
Fikk kanskje noen av klærne til jul?
En kjærst, en hund og to katter små.
Dette er livet til Kaia nå.
Et bonusbarn hører også med.
Han heter Sander og får alle til å le.

Kaia er snill som dagen er lang.
Kanskje jeg skulle gjort om dette til en sang?

Kaia og Preben, et lykkelig par.
Var visst ei kjærring som spurte om Kaia alltid var rar.
Kaia er ikke rar, men unik og spesiell.
Med fletter og klær av fargen pastell.

Kaia har det bedre enn sin forrige type.
Sånne som han vil man hardt klype.
Gni det inn, Kaia! At du har det så bra.
Pek på han og le HAHAHAHAHAHA!

Nå må jeg slutte å dikte og rime.
Klokka på jobb har begynt å kime.
Vaske, telle, stenge, låse.
Kan ikke vare sitte her å flåse!

Såeh... dett var dett! Måtte bare le av hele mitt hjerte da detta tikka inn på min mobil!
Kjære Heidi, du har en skrue løs.
Bedre det enn å være en tøs.
Se nå å vask og sleng deg rundt.
Å henge for mye på jobben er jaggu ikke sunt!
Løp ut døra og sleng deg på bussen.
Finn ett sete og sett deg på stussen.
Når du er hjemme så sleng deg ned.
Kanskje i senga med kællen din like ved?
Tre dyna over skrotten og hodet på puta.
Ignorer den dumme bilen utenfor som tuta.
Lukk så øynene og drøm søtt.
Tenk på alle dine venner som har det gøtt.

Det var da det jeg klarte å komme opp med på strak arm xD

God natt alle sammen! Spesielt god natt til fantasifulle Heidi xD

Klem MissRisan

2 kommentarer: