søndag 28. august 2011

Søndagsblogging

Hei hei og god søndag. Igjen. Nesten blitt en vane dette å blogge litt på søndager. Er liksom den dagen som har falt seg best å gjøre dette på ettersom jeg ikke er den ivrigste bloggeren. Idag var planen å servere i bryllup. Fikk vite at jeg ikke behøvde likevel så i teorien kunne jeg dratt på en annen morsom event som foregår. Nemlig girls go fast på rudskogen i Rakkestad. Er mange jeg kjenner som skal dit så helt ærlig frister det stort å dra. Men sånn går det ikke idag. Istedet sitter jeg med ipadden til kjærst på fanget og skriver litt. Gutta er nettopp gått ut for å sykle og jeg har inntatt godstolen litt. Lillegutt har vært over middels høyt oppe på energiskalaen sia han lukket opp øynene sine idag. Tenkte derfor at gutta kunne få litt kvalitetstid sammen ute, far og sønn, uten meg. Det har de godt av tror jeg. Selvom jeg er her trenger jeg ikke være med hele tiden. Litt godt for lillegutt å få pappaen sin for seg selv. Selvom jeg må innrømme at jeg gjerne skulle kidnappet pappaen hans helt for meg selv jeg og. Bare for en liten stund. Men det går ikke gitt. Innimellom så tror jeg ikke det er helt lett å være kjærst heller. Måtte fordele oppmerksomheten sin til to stykker som til tider vil ha hele kaka for seg selv. Så når lillegutt er her bare gir jeg fra meg mitt kakestykke til han så han får dobbelt. Lille sjarmøren. Personlig får man bare synet av de to flotte gutta og tenke på at man er så heldig å få være en del av de. Lurer forresten på hvor den " neste avsnitt" knappen er på denna fjøla. Finner den ikke jeg så teksten denne gangen blir veldig sammenhengende. Ute skinner sola og jeg klarer ikke å stoppe å tenke på at jeg skal på jobb snart. I natt. Er ikke helt klar for det merker jeg. Men kommer seg. Blir to dager med opp tidlig og lite søvn. Så tre dager vanlig. Så en uke feri. Veit ikke helt hva jeg skal bedrive den uka med. Satser på å være hos kjærst, ta til meg litt kjærstetid og gjøre noen ærender på denna siden av Østfold. Men får se. Ting skjer jo hele tid så ikke alltid godt å vite hva som skjer dagen etter idag. Ta denne uka for eksempel. En dag ok. Neste dag er man helt ødelagt i nepa, kvalm i kroppen og helt surrete. Slo meg ut i to dager så måtte bli hjemme i to dager fra jobb. Misliker å være hjemme fra jobb. Blir så mye ekstrajobb for alle andre. Men. Kan ikke for at man er hengslete til tider. Er bare ett problem. Vært litt plaget en stund nå. Så har fått fiksa seg time hos doktorn til uka. Finn en feil :p Hehe. Nei. Merker det blir godt med enda litt fri. Planlagt fri ;) gøy på jobb, men du verden så godt der er med fri og. Men nå får det være nok for idag! Vi blogges og prekæs ;p stor klem fra MissRisan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar