mandag 18. juli 2011

Dagen med gode nyheter.

This is it xD

Nei nå er det ikke snakk om turneen Michael Jackson ikke fikk avslutta...
Men dagen med stor D!

Nå skjer det virkelig ting her. Ikke bare skjer det ting rundt meg som gjør at jeg nesten holder på å dette ut av sofaen en gang i timen.... men snakket med min kjære pappa idag og han kom med enda fler nyheter som gjør at jeg bare kommer til å hoppe resten av uka.

Ikke får jeg si riktig hva som skjer enda, bare at det hele er utrolig spennende!!!!
Når det er nevnt skal jeg nok komme med mer info senere.....og kanskje bilder???
Hvem vet =P

Hatt besøk av kjære Ina idag og =D Vi  spiste litt mat, så film, mekka oss verdens beste fruktsalat og prata masse =D Var så koselig! Lenge sia sist =D Håper ikke det blir lenge til neste gang =D

Noooooms!!! En herlig blanding av kiwi, banan, fruktcoctail, eple, jordbær, ananas og druer =D

Har du fått noe gladnyheter idag da =D Del gjerne =D

Klem Missrisan =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar