tirsdag 14. februar 2012

Valentin & Lyden av Mustang

Hva sier du? Valentin? Er det det idag?

Ja visst er det ikke det gitt.
14 februar blir bare mer og mer "kosete" med årene som kommer.
Dagen hvor venner skal settes pris på, menn bli blakke på roser til sine kjære, fruer lage romatiske middager til sin kjære, gi noen en klem, gi noen ett kort, gi en bamse, gi sjokolade, gi ditt, gi datt, få det ene og få det andre.
Joda, dagen er blitt en rett så koselig dag for de aller fleste av oss. Har du i tillegg bursdag denne dagen må det være regne bonusen. Ryktene sier at denne dagen er den dagen hvor ett flertall velger å fri til sin partner eller kanskje også gifte seg. Dagen idag har det med å egentlig bli rett så spesiell for meget mange.
Men hva med resten?
De som må stå opp idag og rett og slett lage middagen sin selv, kjøpe sin egen sjokolade, kjøpe sin egen kvast med roser eller annen type favorittblomst. Rett og slett bare ta vare på seg selv helt alene? Hva med de? Veit at dette også er en dag som mange der ute ikke liker. Spesielt de som er single og kanskje mest av alt ønsker seg noen å dele dagen med. De som ikke har så mange venner, eller de som ikke bryr seg stort om dagen i sin helhet. Nå er det sånn at det finnes en kur for alt. Enkel er den og. Skulle du være blant de førstnevnte, så hurra og hipp hipp for en flott dag det er ;) og det mener jeg fra bunnen av min lille sjel.
For dere andre, dere sistnevnte, ja dere ja. Nå skal jeg fortelle dere en liiiiiten ting. Bryr du deg ikke om dagen idag så er det faktisk heeeelt greit. Antagelig vil den dagen komme hvor du brått syns at denne dagen er helt grei. Hvis ikke kan man jo gjøre litt om på dagen. Døpe den om for en stund. Nemlig skjem-bort-deg-selv-dagen. Bruk dagen på å gjøre det DU har lyst til. Enkelt og greit! Lag deg god mat, lat som det er lørdag og kjøp deg snop, sett på favorittfilmen din, bli venn med sofaen, gå tur med hunden, eller ta han og opp i sofaen, dra og tren, eller vær lat, ta deg en øl, les en bok. Gjør akkurat det DU vil idag =) For det gjorde jeg =P

Etter jobb idag dro man på family en aldri så liten tur. Er ikke alle dager jeg har motivasjon til å dra ned dit. Men veit med meg selv at når jeg kommer ned dit så vil jeg brått ikke hjem igjen. Koser meg når jeg trener. Humøret som kan være under gulvnivå når jeg kommer stiger brått til over normalt når jeg drar hjem igjen. For meg er det nesten en liten lykkepille i seg selv å få trent littebittegranne. Så det gjorde jeg altså. Trente.
Og hva var det? Jo. Det var herlig =D

Så kom det morsomme. Sightseeing! Lit ufrivillig men altså meget nødvendig. For i enden av sightseingen sto det en liten gamp og venta på mitt besøk. Ikke hvem som helst gamp heller. Nemlig en aldeles nydelig gul og rød mustang med brummlelyd til å få mer enn bare gåsehud av. Hadde ikke hatt noe imot av å bli vekket av en sånn lyd hver morgen. Hadde da i alle fall VÅKNET! Og det UTEN å trykke så mye på snooze knappen. Er så heldig å ha en arbeidskollega som har kjøpt seg mustang forrige uke, så denne MÅTTE sees og ikke minst  HØRES!!! Så når jeg kom starta han gampen og BrumleBRUM BRUUUM så herlig lyd !!! Lyden av Mustang!!! Min drøm om en Camaro blei nettopp forsterket med ca 1000!! Så etter å ha sett vidunderet var det å finne veien hjem igjen. Noe som forsåvidt gikk mye lettere enn å finne veien TIL xD

Vel hjemme igjen møtte verdens herligste bjeffert meg i døra. Han loggret så ille at jeg var sikker på at bakparten hans skulle begynne å fly. Snakk om varm velkomst! Så nå sitter vi her begge to. Rettere sagt alle tre. Bjefferten, pjoooosen og meg. Godt trøkka ned under ett pledd og med musikk på pcen =D

Så der ser dere =) Dagen idag KAN være bra selvom man ikke kanskje får alt man gjerne ville hatt denne dagen ;) Personlig veit jeg at en nattahilsen fra min kjære kanskje kommer i kveld og det får duge =) Alt annet som måtte komme min vei idag er rein bonus og blir tatt imot med stor takk =D

Håper dere alle har hatt en fin dag idag.
Til mine nære og kjære: Glad i dere =)

God natt og sov godt =D

Klem MissRisan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar