søndag 26. februar 2012

vaffeltank?

God søndag verden!!

Slutten på uka og jeg er ikke klar for en ny en. Merkelig det der. Aldri klar for det, så hjelper å bare bli kastet ut i den. Så hallooo mandag... ser deg snart.

Helga, og generelt hele uka, har vært ganske så ok. Oppholdt meg hos min kjære hele uken. Føler meg nesten litt bortskjemt for for meg er jo ikke det akkurat noe som pleier å skje på hverdagen. Snarere er det helgeprivilegie...så det å ha vært her hele uka har vært noe stas. Fått prøve meg på pendling til jobb OG det å pendle når man jobber natta... litt deilig å kjøre på nattan egentlig for er ikke så mye trafikk og man er litt "king of the road"... eller  mitt tilfelle,, Queen of the road xD Alt i alt har det vært en flott uke og en flott helg. Hatt lillegutt i helgen. Merkes på energinivået i huset. Den har det med det å stige noen hakk så fort han kommer innenfor døra her. Har sin sjarm det =D Var på butikken på lørdag. Veldig flink var han. Maste ikke eller noe. Men må få nevne noe som fikk meg til å dra på smilebåndet. Som mange barn flest når man blir litt overiverig så kan man stokke litt om på ting. Brått bli pappa ""mamma "og jeg blir til "du" og alt mulig annet...men så vettu., så skjedde det. Han spurte pappa om noe men han svarte ikke. Litt overivrig ser han på meg og sier "mamma" og spør om det han lurer på. Umiddelbart titter jeg og min kjære på hverandre og drar på smilebåndet og tenker vel, det var en ny omstokk xD For min egen del var det nesten litt overkoselig og må innrømme at jeg syns det var ille moro å høre lyden av akkurat det, SELVOM det ikke var fra eget barn =P Jaja. Morsom omstokk på en ellers helt vanlig dag.

Andre festelige ting som har hendt er vel ikke så mye. Fått støvsugd bilen.noe som trengtes... en  liten stund så det ut som jeg hadde to hunder i bilen. Balto og hans "avlagte følgesvenn" xD Nå er følgesvennen borte og bilen noe flottere på innsiden. Balto derimot har vært to dager ute nå og han storkoser seg ved å få være ute i godværet. Flotte hunden min.

Bortsett fra alt dette lurer jeg på om professor Humlesnurr kan låne bort tanketanken sin. For dere som ikke vet hva en tanketank er så er det en aldri så liten fiffig oppfinnelse. Her tar man de tankene man ikke orker å ha i hodet sitt og legger de oppi denne tanken og lar de flyte rundt der. En type avlastning for knollen =P Merker at denne skulle jeg veldig gjerne ha lånt. Har så mye oppi knollen. Mye av det skulle jeg hare ha lagt oppi denna tanken og fått avlastet det som er i topplokket mitt.  Har havnet inni en liten sirkel som er noe vrien å finne veien ut av. Enten er stien veldig vanskelig å finne eller så har jeg mista alt av kart og kompass... for veien ut finner jeg ikke. Prøver så godt jeg kan da. Så finner den nok snart ettersom "den som leter skal finne" osv =P MEN... om det er noen der ute son HAR ett kompass å låne meg, eller ett noe brukanes kart så tar jeg gjerne imot det på lån!

I mellomtida nå så skal jeg gompe innpå med vaffler som kjærst mekker og prøve å nyte resten av søndagen. Brått er mandagen her og noe hardtrening venter.

Hæppetihæpp folkens.
Og Gratulerer med dagen til Kristina Ø som fyller 27 år idag =D

Klem fra missrisan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar